PŘÍPRAVA
V rámci přípravy firemního kurzu na zakázku probíhají:
- pohovory s manažerem skupiny
- pohovory s vybranými budoucími účastníky kurzu
- dotazníkové šetření
- náhledy nebo pobyt našeho poradce s budoucími účastníky kurzu na jejich pracovišti
- Assessment Centra
REALIZACE FIREMNÍHO KURZU, VÝUKOVÉ METODY
Firemní kurzy jsou realizovány interaktivní formou s minimálním podílem teoretické části.
Kurz je praktický, tréninkový, s důrazem na motivaci účastníka využívat získané znalosti a dovednosti v praxi.
Používané metody:
- výklad stručných teoretických východisek
- moderovaná diskuse
- rolové hry
- individuální koučink
- videotrénink
- výukové filmy
- případové studie
- testy
ORGANIZACE KURZŮ
Firemní kurzy je možné realizovat v prostorách zadavatele, v našich prostorách nebo výjezdovou formou. Pro naše zákazníky zajistíme kompletní organizační servis při výjezdovém typu kurzu. Tuto službu provádíme samozřejmě zdarma.
MĚŘENÍ EFEKTIVITY REALIZOVANÉHO FIREMNÍHO KURZU
- okamžité hodnocení vlastního provedení kurzu na základě zpětných vazeb účastník
- hodnocení průběhu kurzu lektorem, zpracování závěrečné zprávy
- individuální hodnocení účastníků kurzu lektorem na základě modelových situací, případových studií a videotréninku
- hodnocení schopnosti a ochoty účastníků zavádět získané znalosti a dovednosti do praxe. Toto hodnocení je možné realizovat v rámci kontinuálního vzdělávání nebo formou zpětných vazeb, popř. workshopů po realizaci kurzu.